Panel su organizirale studentice 3. godine Menadžmenta turizma i sporta, smjer Menadžment turizma: Dorotea Đuroković, Veronika Kučera, Madlen Sabađija, Ivana Plantak, Lucija Hiržin, Ana-Marija Mavrek, Edina Rojc i Sabina Milak.
Gosti četvrtog panela bili su Ivan Arambašić, partner u DCT agenciji i Saša Vugrinec, vlasnik i direktor Scribo PR agencije. Panelisti su podijelili svoje iskustvo u marketingu u turizmu i destinacijskom marketingu, kroz primjere projekata na kojima su do sad imali priliku raditi.
Ivan Arambašić istaknuo je ključne izazove s kojima se susreo tijekom kreiranja sustava eVisitor te ispričao svoje iskustvo na projektu izrade komunikacijske strategije slovenskog tržišta u Kini. Također, iznio je inspiraciju koju njegov tim ima za kreiranje komunikacijskih poruka, poput: „Gdje je Grga našao čvarak“ ili „Rijetke ptice lete na istok“. Saša Vugrinec je ispričao svoje iskustvo s početka karijere u Termama Sveti Martin gdje se po prvi puta susreo s radom na destinacijskom marketingu te objasnio kako je kao vlasnik kuće za odmor „SukhaVacation House“ u Grabrovniku, razvio koncept mindfulnessa kojem je cilj povezati goste s prirodom.
Kako bi panel bio atraktivniji, nakon rasprave sretni dobitnici u publici osvojili su poklone iznenađenja – ulaznice za kino Centra za kulturu Čakovec, vaučere za smještaj na imanju Svijet Prirode „Blaga Lijepe Naše” i poklon bon noćenje u agroturizmu „Svijet vila“. Nakon panela, sudionici su imali priliku degustirati hranu i pića lokalnih OPG-ova i proizvođača hrane i pića iz Međimurske i Varaždinske županije.